مد روز با وجود اینکه گرایش های بسیاری را ایجاد کرده و به طور مستمر مطابق با آرمان ها و نیازهای جامعه تکامل یافته است، اخیراً شروع به توجه یکسان به همه رده های سنی کرده است.
اگرچه در گذشته به طور کلی توسط تولیدکنندگان لباس نادیده گرفته می شد، کودکان امروزه بخش مهمی از مشتریان در صنعت مد را تشکیل می دهند و از طیف گسترده و متنوعی از لباس های متناسب با سن خود لذت می برند.
صنعت پوشاک کودکان اخیراً شروع به دستیابی به شهرت و محبوبیت خوبی کرده است و در چند سال گذشته جایگاه زیادی را به دست آورده است.
با افزایش محبوبیت لباس بچه گانه عمده، طراحان مد روز به روز بیشتر تصمیم گرفتند کار خود را منحصراً بر روی طراحی لباس برای کودکان خردسال و نوزادان متمرکز کنند.
به زودی این پیشنهاد متنوع تر شد و لباس های بچه گانه جنبه و اصالت زیادی پیدا کرد.
اس
سوپرمارکت ها و فروشگاه های لباس شروع به پر شدن از کالاهای مبتکرانه و رنگارنگ لباس برای کودکان کردند، بسیاری از مغازه ها حتی در فروش انحصاری لباس های کودکان تخصص داشتند.
برخلاف لباسهای دیروز بچهها – طراحی ضعیف و، بگذریم، کاملاً کسلکننده – لباسهای کودکان امروزی بدیع و جذاب هستند، تخیل آنها را تحریک میکنند و حس زیباییشناسی و زیبایی را در آنها ایجاد میکنند.
از کت و شلوارهای پسرانه و لباسهای اکسسوری دختربچهها گرفته تا لباسهای شخصیتهای کارتونی و حتی لباسهای ابرقهرمانی، امروزه لباسهای کودکان برای برآورده کردن نیازها و خواستههای خردسالان ایجاد میشوند.
بسیاری از کودکان امروزه با لذت بردن از “توجه” که صنعت مد به آنها اعطا می کند، زمان بیشتری را صرف جستجوی جالب ترین و تخیلی ترین اقلام لباسی می کنند که می توانند پیدا کنند.
بسیاری از کودکان که تحت تأثیر مدلها، طرحها و رنگهای زیاد لباس قرار گرفتهاند، به سختی میتوانند درباره یک مورد خاص تصمیم بگیرند! بچه ها به محض پا گذاشتن به فروشگاه های لباس بچه گانه در دنیایی رنگارنگ و باشکوه غوطه ور می شوند، شبیه دنیایی که اسباب بازی فروشی ها ایجاد کرده اند.
جالب اینجاست که بسیاری از کودکان امروزی به یک اندازه از بازدید از فروشگاههای لباس کودکان و اسباببازیها لذت میبرند واقعیتی که علاقه نسلهای جوان را به لباس و در نتیجه تمایل آنها به اصالت، زیباییشناسی و حس زیبایی را آشکار میکند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.